Рекорден брой участници привлече Световното дентално изложение (IDS) в Кьолн. Българското участие на най-големия международен форум на денталната индустрия също бе подобаващо!
Рекорден брой посетители и изложители участваха в Световното дентално изложение ’2015, което се провежда веднъж на всеки две години в германския град Кьолн.
Компании от цял свят представиха най-новите тенденции в денталната медицина и зъботехниката по време на световния форум на денталната индустрия от 10 до 14 март 2015 г., а засиленото международно участие и високите компетенции на участниците показаха икономическата и иновативна мощ на денталната индустрия.
По време на 36-ото си издание Световното дентално изложение (IDS) счупи собствените си рекорди по брой посетители, изложители и изложбена площ. То привлече близо 140 000 души от 151 страни – с 11% повече отколкото през 2013 г., както и 2 201 фирми от 56 страни (ръст от 7%), които представиха широк спектър иновативни продукти и услуги на площ от 157 000 кв.м. (ръст от 6.2%). Около 30% от фирмите-участници бяха от Германия, а 70% от изложителите бяха чуждестранни компании (спрямо 68% през 2013 г.). Броят на посетителите от Германия се увеличи с 4.3%, а на посетителите от чужбина – със 17%.
„Успяхме да направим IDS един дори още по-успешен форум както в национален, така и в международен план”, заяви д-р Мартин Рикерт, председател на Асоциацията на германските дентални производители.
„Качеството на бизнес контактите между индустрията и търговците, както и между индустрията, зъболекарите и зъботехниците, бе изключително високо. Имаме силен ръст при посетителите от Близкия изток, САЩ и Канада, Бразилия, Китай, Япония и Корея. Пазарите в Югоизточна Европа, Италия и Испания също нарастват значително,” добавя Катарина Хама, операционен директор на Кьолнския панаир.
На Световното дентално изложение в Кьолн бе представено и най-голямото издателство в областта на денталната медицина Quintessence Publishing Group. Новите книги, дисковете, бестселърите на д-р Otto Zuhr, Mark Hurzeler, Giovanni Zuccheli и други привлякоха хиляди посетители на щанда на издателството, което в България се представлява от Инфодент-БГ ООД.
„Преходът от аналогова към дигитална дентална медицина е изключително бърз. Това е впечатлението ми от участието в Кьолнското изложение през март 2015 г. Все пак човешкият фактор също не трябва да бъде забравян. Приятно бях впечатлена от българското участие, което се представляваше от фирми-производители като ВОП, Микромотор и др.”, заяви Галя Начева, управител на Инфодент-БГ ООД.
IDS’2015 се съсредоточи върху интеграцията на компонентите на дигитална дентална медицина. Днес светът на дигиталните системи обхваща целия процес – от денталната практика до лабораторията. „В това отношение провеждането на Световното дентално изложение на всеки две години пасва отлично на иновационните цикли на индустрията по отношение на развитието на продукти, материали и услуги”, изтъква д-р Маркус Хейбах, изпълнителен директор на Асоциацията на германските дентални производители.
Независимо проучване показва, че над 75% от посетителите и 74% от изложителите са били (много) доволни от участието си в Световното дентално изложение ’2015 в Кьолн, 95% от посетителите биха препоръчали на бизнес партньорите си да го посетят, а 77% възнамеряват да участват отново и през 2017 г.
Световното дентално изложение се провежда в Кьолн на всеки две години и се организира от Дружеството за насърчаване на денталната индустрия, търговско предприятие на Асоциацията на германските дентални производители, съвместно с Кьолнския панаир. То се провежда от 1923 г., като от началото на 1993 г. се организира в град Кьолн. Посещава се от производители и търговци от сферата на денталната индустрия, както и от лекари по дентална медицина, зъботехници и специалисти от сектора на висшето образование.
Инфодент–БГ, лицензионен представител на Quintessence Publishing Group, е специализирано издателство в областта на денталната медицина, зъботехниката и медицината, което издава списанията Quintessence International, Bulgarian Edition, „Инфодент”, DEA, „Здраве и наука” и „Зъботехника” и разработва единствената онлайн книжарница за дентална литература в България – www.dentalbooks.bg.
Фирмата организира дентални и зъботехнически конгреси, конференции, курсове и събития под брандовете Инфодент и Quintessence International.